.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هزینه رایانه ای شدن انتخابات در مازندران ، 850 میلیون تومان

مدير كل دفتر فناوري اطلاعات مازندران گفت: براي رايانه‌اي شدن انتخابات در مازندران بيش از 850 ميليون تومان هزينه شده است.

يدالله طهماسبي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در نكا اظهار داشت: با توجه به كار وسيعي كه در اين راستا صورت گرفته است، به دليل وجود هكرها و ويروس‌ها، يارانه‌اي شدن صد درصدي انتخابات در هيچ كجاي جهان متداول نيست.
وي ادامه داد: براي برگزاري انتخابات رايانه‌اي در استان مازندران، 3 هزار و 200 رايانه و كاربر در نظر گرفته شده است كه در همين خصوص 2 هزار نفرساعت در خصوص رايانه اي كردن انتخابات كار شده است.
رئيس كميته راهبردي انتخابات مازندران خاطر‌نشان كرد: شرق استان مازندران در دوران گذشته انتخابات بسيار خوب عمل كرده و با كسب رتبه برتر با استفاده از توانمندي نيروهاي نرم‌افزاري شدن رايانه‌اي شدن انتخابات از دوره هشتم بسيار مناسب عمل كرده است.
طهماسبي با اشاره به اينكه سيستم رايانه‌اي در انتخابات در استان پايه‌گذاري شده است، افزود: اين سيستم در حال تكميل براي انتخابات آتي با فضا و امكانات بيشتراست.
وي ادامه داد: مازندران در بخش IT در سخت‌افزار، نرم‌افزار و مغز‌افزار توانمند بوده و از استان‌هاي پيشرو در كشور است كه در اين دوره انتخابات بيش از 14 هزار دانشجوي سخت‌افزار و نرم‌افزار به كار گرفته شده‌اند.
طهماسبي يادآور شد: مازندران از نخستين استان‌هايي است كه با توجه به ظرفيت فراوان توانسته 10 دهياري الكترونيكي راه‌اندازي كند كه فاز نخست ارتباط انجام شده است و فاز دوم به ارائه خدمات الكترونيكي مي‌پردازيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.